Procedură comandă

Pentru a comanda online trebuie sa tineti cont de urmatoarele aspecte:

1. Comenzile online se preiau si se onoreaza doar in intervalul orar 09:00 AM 14:30 PM de Luni pana Vineri.
2. Produsele comandate se preiau personal doar de la magazinul nostru siutat pe Calea Dorobanti Nr. 164, Sector 1 Bucuresti – Cladirea Telekom, intrare prin partea dreapta a cladirii prin strada Scoala Floreasca. Nu oferim servicii de livrare.
3. Plata pentru produsele comandate se face cu numerar sau cu cardul.
4. Comanda trimisa nu se mai poate modifica, verificati bine înainte de a trimite comanda.
5. Toate comenzile online si cele la pachet preluate din magazin sunt ambalate si se livreaza numai in pungi biodegradabile. Costul unei pungi este de 1 leu. Din pacate nu putem prelua comenzi la pachet cu ambalare in punga clientului. Va multumim pentru intelegere.  

Cum comand?

Pentru a inita o comanda procedati in felul urmator: plasati produsele dorite in cos. In partea dreapta a meniului va este afisat sumarul comenzii si butoanele “Vezi cosul” si “Comanda”. In cazul in care comanda corespunde cu ce doriti dumneavoastra (ca produse si numar de portii) apasati pe “Comanda”. In cazul in care doriti sa adaugati mai multe portii pentru un anumit produs apasati pe “Vezi cosul”. In aceasta sectiune puteti modifica numarul portiilor pentru un anumit produs. In cazul in care faceti modificari apasati pe butonul “Actualizeaza” si apoi daca totul corespunde apasati pe butonul “Finalizare comanda”.

Nota: Va rugam furnizati datele corecte si complete, inclusv o adresa intrucat suntem interesati sa introducem si un sistem de livrare pe viitor.

Completati datele de indentificare, daca doriti cont (pentru comenzi ulterioare) bifati optiunea “Create acount?” si furnizati o parola. Verificati inca o data produsele comandate bifati “Sunt de acord cu procedura de comanda” si apasati pe butonul “Trimite comanda”.

Sistemul va procesa cateva momente comanda dumneavoastra si va afisa mesajul:

Comanda dumneavoastra a fost receptionata.
Mai jos aveti sumarul comenzii pentru verificare.
Va recomandam sa va prezentati pentru ridicarea produselor in termen de 25-30 minute de la primirea emailului de confirmare, astfel incat sa avem timp sa abmbalam produsele iar dumneavoastra sa le preluati la temperatura optima. 
Daca nu primiti nici un email in decurs de 5 minute va rugam verificati si folderele Junk / Spam

Va rugam verificati casuta de email cu care ati facut comanda si va recomandam ca dupa 20-25 de minute de la primirea emailului de confirmare, sa veniti sa ridicati produsele de la sediul nostru.

Va rugam notati numarul comenzii pentru o identificare mai usoara.

Ridicarea produselor

Produsele se ridica de la magazinul nostru siutat peCalea Dorobanti Nr. 164, Sector 1 Bucuresti – Cladirea Telekom, intrare prin partea dreapta cladirii prin strada Scoala Floreasca. Plata se face cu numerar sau cu cardul bancar.
In cazul in care sunt persoane la rand pentru a comanda produse in magazin, va rugam formati un rand separat pentru ridicare produse.

Atunci cand va vine randul, spuneti numele si numarul comenzii, verificati produsele ambalate si asigurati-va ca acestea corespund comenzi dumneavoastra ca numar, produs si total suma. Reclamatiile ulterioare nu se iau in considerare.

Vă mulțumim pentru incredea acordata si asteptam comenzile dumneavoastra.

Daca intampinati probleme sau observati disufnctionalitati nu uitati sa le raportati folosind acest formular.

 

comanda-online-lahovari